Thursday 3 November 2011

Buat Duit dengan Affiliate

Cara mudah buat duit dengan Exabytes Network . Exabytes Network ini adalah salah satu Syarikat Malaysia yang menjual web hosting, domain, server dan macam-macam lagi perkhidmatan berasaskan internet.
Siapa yang tak kenal dengan Exabytes Network penyedia hosting yang terkenal di Malaysia. Ramai blogger dan internet marketer mengakui Exabytes hosting bagus dan sewa hostingnya berpatutan dengan perkhidmatan yang diberikan. Kalau anda dapat baca di ruang forum, kebanyakan pelanggan Exabytes Network amat berpuas hati dengan servis yang diberi. 
Cara mudah buat duit dengan Exabytes Network ialah dengan menyertai program affiliate Exabytes. Komisyennya sangat lumayan iaitu sehingga RM1180 jika anda berjaya refer 10 pelanggan untuk pakej EBiz Gold. Kita tidak perlu menjadi pelanggan untuk menyertai program affiliate Exabytes Angel. Penyertaan program affiliate Exabytes Angel adalah percuma. Sila rujuk info di bawah bagi melihat jenis komisyen atau duit percuma yang ditawarkan.

Web Hosting Plan
Commission
RM 8.00

RM 78.00

RM 118.00

RM 118.00

RM 118.00

RM 118.00
Easy.my (Silver Plan and above)

RM 118.00

RM 198.00

RM 388.00
Sign up now and get a start up BONUS
BONUS RM 50.00



Jika anda belum lagi membuka akaun program affiliate Exabytes Angel, anda boleh mendaftar melalui link di bawah.

Exabytes Malaysia : Klik disini untuk join affiliate Exabytes Angel


Bagi program affiliate Exabytes Angel Malaysia, anda akan dibayar dengan menggunakan cek. Sudah daftar program affiliate Exabytes, promosikan banner atau link yang telah disediakan diemel, website atau diblog and. Anda juga boleh menggunakan kaedah internet marketing yang lain bagi melakukan promosi. Selamat Berjaya!